Граѓаните со поплаки за белата техника и мобилните телефони

0
563

Над 200 граѓани мината година се јавиле во Организацијата на Потрошувачи во Битола а 66 од нив се однесуваат на проблеми во остварување на правата од гаранцијата и гарантниот лист на техничките производи. Од ОПМ информираат дека голем број од поплаките на потрошувачите бил проблемот со сервисирањето на овие апарати

snezana
-Во согласност со Законот за заштита на потрошувачи, може да се сервисира најмногу трипати и доколку се расипе четврти пат тие имаат право да бараат нов производ или поврат на средствата , изјави Снежана Димитровска ОПМ-Битола
Појаснуваат дека сервисирањето на производот може да трае најмногу 30 дена и дека доколку не се сервисира во тој период, потрошувачите имаат право да бараат нов производ или поврат на средствата.

Точно 22 поплаки од граѓани за минатата година имало и за мобилни телефони, додава Димитровска

За да не бидат изманипулирани граѓаните, од ОПМ имаат изработено брошури со цел граѓаните да бидат информирани за своите права при купување на одредени производи