Најновите податоци од истражувањето на „Пајпер Сендлер“INSTA откриваат интересни трендови во користењето на социјалните мрежи меѓу тинејџерите. Според истражувањето, Инстаграм и ТикТок се на врвот, привлекувајќи најголемо внимание кај младата публика.
Истражувањето, спроведено на повеќе од 13.000 тинејџери во САД, покажува дека Нетфликс ја надминува Јутјуб во дневната потрошувачка на видео-содржини. Иако ТикТок сега е најпопуларната социјална апликација, Јутјуб не заостанува многу. Најзначајна промена е тоа што ТикТок добива 7 процентни поени во популарност, следен од Инстаграм со раст од 5%, додека Снепчат бележи опаѓање од 3%.

Иако Снепчат губи дел од теренот, интересот за Пинтерест пораснува за 6%, а Фејсбук забележува благ пораст од 2%. Претходно популарната платформа Твитер (сега X) продолжува да опаѓа со 2% меѓу младите.
Популарноста на Инстаграм се објаснува со силните мрежи на контакти и новите функции кои користат вештачка интелигенција, што дополнително го зголемува времето поминато на платформата. Во изминатата недела, Мета објави дека 40 милиони млади возрасни во САД и Канада активно користат Фејсбук, што е највисок ниво во последните три години.
За компаниите кои таргетираат помлада публика, овие резултати сугерираат дека Инстаграм и ТикТок остануваат клучни платформи. Исто така, Пинтерест и вештачка интелигенција во рекламите на Фејсбук може да понудат нови можности за досег до младата публика. Сепак, Инстаграм и ТикТок остануваат на чело, а Снепчат задржува својата важност.


















